Medlem

Varje år görs två utskick till medlemmarna av programmet för vår respektive höst. Totalt arrangeras åtta utställningar av föreningen inklusive lotteriutställningen. Ibland händer att andra aktörer har aktivitet i konsthallen och du är välkommen även till dessa. Du kan också ta del av föreningens verksamhet på Facebook.
Ladda ner det senaste programmet här till höger.

Hur blir jag medlem?
Medlemsavgiften är 200 kronor och kan betalas till föreningens bankgirokonto 5012-0930 eller med Swish till 123 074 71 62. Som ny medlem måste du lämna uppgift om adress, telefon och
e-postadress i samband med betalning av medlemsavgiften till föreningens e-postadress som är karlshamnkonstforening@gmail.com eller på annat sätt.

Så här gör du som ny medlem
Här till höger fyller du i namn, e-post, adress, telefon, personnummer och klicka på Skicka.
Efter detta får vi ett mail och tar kontakt med dig.

Medlemsförmåner

Årslotteriet
Som medlem deltar man i det årliga konstlotteriet, år 2022 lottade vi ut konst för ett värde på 130 300 kr. Dragning sker i samband med lotteriutställningen. Konsten som lottas ut köps bl a in från våra utställare.

Övriga lotterier med dragning i samband med utställningen:

Närvarolotteriet som man deltar i efter att ha skrivit in sitt namn i närvarolistan vid besök på konsthallen.

Vaktlotteriet är en belöning till de medlemmar som hjälper oss att vara utställningsvärdar vid våra konstutställningar, tre vaktpass ger en lott, sex vaktpass ger två lotter osv.

Rabatter
Föreningens medlemmar har 10 % rabatt
– vid inköp av konst från föreningens utställningar

Konstperspektiv
Som medlem kan du prenumerera ett helt år på tidningen
Konstperspektiv för 240 kr (ordinarie pris 290 kr).

Vernissagekort via e-post
För att spara portokostnader skickar vi inte längre ut vernissagekort (kan hämtas i konsthallen).
Du kan få det via mail om du sänder oss din e-postadress. Sänd ett mail till föreningen karlshamnkonstforening@gmail.com så registreras din adress.